人生就是这样..

Tuesday, May 19, 2009

|
在这短短的假期里,突然觉得很空虚,觉得自己好象什么都不会,
虽然天天对着电脑,但也称不上是什么电脑奇才,
虽然天天对着电视,也不见得我从中吸取了什么知识,
虽然天天都对着自己说,要去学点才艺,日语,吉他都行,
但也只是口头上说说而已,

看着电视上奥运会的选手,不自觉觉得自己好象没什么作为,哈哈,真可笑,
在这可爱的世界里十九年了,好象没什么能让我自豪的,
朋友问我会什么,我答不出......
我问我自己会什么,我觉得我只会讲废话,
成绩也没有高人一等,
才华也没几个,严格上说是没有啦,

十九年了,真希望自己能认真的做一件事...~

9 comments:

轩辕 said...

怎么突然那么感叹人生呐??
哈哈....

chunchun said...

哈哈,突然觉得自己什么都不会..

轩辕 said...

我才惨哪...
至少你会吃会睡啊...
知足常乐嘛...哈哈...

ning said...

no! u r wrong...
don't r rmb ur primary school win a lotz~~~~ prizes n champion?
so now ur oral skill is very good ah~
don't be so upset n emo la~~
u r good! n oso a good leader~ really~
jia you ah~for ur brighten future~

chunchun said...

to lao ban: 你为什么惨?还好吧,每天看你都开开心心的~
to ning : haha..suddenly feel that i m getting worse to worst nowadays..i m juz like a person without anything..juz keep wasting my time doing nothing..but now is trying to learn somethings..to make myself useful..lol^^anyway..thanks for ur compliment..really^^

chunzhen said...

Hey,sis..must be content for what u have now...
if u feel u r not motivated to do anything can always join me...hahaha..i am going to learn inline skating soon..
JOIN ME!!!

chunchun said...

haha..really?i wanna join!!

Neo said...

别那么无奈啦~
你还没有完成任何事情那是因为时机未到。
现在你只不过是个学生罢了也~
慢慢来~
未来的路还远的呢~

chunchun said...

哈哈,谢谢你的这一番话唷~

Post a Comment

Followers

Introduction

i am a short girl..(according to my fren, T.T) but i love my height.. although i love my height, but i do not really love my weight coz when others see me, most of them will say :"哇,好吃好住哦” obviously,i get what's the meaning..>
Powered By Blogger




Powered by Blogger.

Recent Comments


Recent Posts